Uslovi korišćenja
OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA
Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici topstopauto.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. topstopauto.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Komunikacija elektronskim putem
Kada posetite topstopauto.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasniste ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.
IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime Internet prodavnice topstopauto.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice topstopauto.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Više >>
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo topstopauto.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti topstopauto.rs. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na topstopauto.rs smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
Vaš nalog
Ukoliko koristite topstopauto.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem topstopauto.rs sajta odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu koristiti topstopauto.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. topstopauto.rs zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije topstopauto.rs će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na topstopauto.rs . topstopauto.rs ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na topstopauto.rs . Protiv takvih aktivnosti topstopautoMarket može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Opisi proizvoda
topstopauto.rs nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, topstopauto.rs ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. topstopauto.rs se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. topstopauto.rs ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.
Radno vreme online prodavnice
Online prodavnica topstopauto.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
topstopauto.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci topstopauto.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.
Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja topstopauto.rs.
USLOVI KORIŠĆENJA INTERNET PRODAVNICE
PORUČIVANJE
topstopauto.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu.
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice topstopauto.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Pregled Korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Način dostave
6. Izbor načina plaćanja
7. Pregled i potvrda narudžbenice
8. Praćene statusa narudžbenice na stranici "Nalog"
1. Registracija
Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada posetite topstopauto.rs sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja izborom opcije "Registracija". Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije "Odjava". Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije "Prijava" i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.
napomena: Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa "cookies". "Cookies" su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.
2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme "Stavi u korpu". Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.
3. Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju "Korpa". Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na predračunu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.
5. NAČIN DOSTAVE
Dostavu pošiljki vrši Kurirska služba:
BEXEXPRESS DOO
Kralja Milutina 146, 15000 Šabac
Tel: 011/ 6555-000
Dostava se vrši na teritoriji Republike Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju za sve proizvode iz naše prodavnice, osim za GUME i FELNE gde je dostava besplatna. Troškovi dostave zavise od mase paketa.
6. Izbor načina plaćanja
U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. topstopauto.rs podržava način plaćanja: plaćanje po predračunu ili pouzećem za fizička lica, odnosno virmanom za pravna lica.
7. Pregled i potvrda narudžbenice
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju "Potvrdi" čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.
8. Praćene statusa narudžbenice na stranici "Nalog"
Stranica "Moj nalog" vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenica će se pojaviti na stranci "Moj nalog". Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice. Takođe, sve promene statusa narudžbenice je praćeno i email obaveštenjima koja ćemo vam slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.
ISPORUKA I PLAĆANJE
topstopauto.rs podržava sledeće načine plaćanja:
- Plaćanje po predračunu za fizička lica
- Plaćanje pouzećem za fizička lica
- Virmanom za pravna lica
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. U slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi obavestićemo vas da smo pošiljku poslali. To znači da kurir sa pošiljkom već sutradan moze biti na vašoj adresi.
OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!
OBAVEŠTENJE POTROŠAČA
Potrošač ima pravo da pre zaključenja ugovora na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, na jasan i razumljiv način bude obavešten o sledećem:adresi na kojoj trgovac posluje, ako ne posluje na adresi na kojoj mu je sedište ili prebivalište i adresi, broju faksa i adresi elektronske pošte trgovca u čije ime postupa na koju potrošač može da izjavi reklamaciju;
- prodajnoj ceni koja obuhvata ukupne troškove za obračunski period u slučaju ugovora sa neodređenim trajanjem ili ugovora koji sadrži pretplatu. Kada se ovim ugovorima utvrđuje plaćanje fiksne sume, prodajna cena obuhvata ukupne mesečne troškove, a kada se ukupni troškovi ne mogu pouzdano unapred obračunati, saopštava se način na koji će se prodajna cena obračunavati;
- trošku korišćenja sredstava komunikacije na daljinu za zaključivanje ugovora kada se taj trošak obračunava na osnovi različitoj od osnovne tarife;
- uslovima, vremenskom roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora;
- obavezi da plati trgovcu razumne troškove, ako potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je podneo zahtev;
- kada pravo na odustanak od ugovora nije predviđeno, da bude obavešten o tome da ne može da koristi pravo na odustanak ili da bude obavešten o okolnostima pod kojima gubi pravo na odustanak od ugovora;
- postojanju njegovog ugovornog odnosa sa poštanskim operatorom preko koga može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca.potrošač ima pravo da bude obavešten i o sledećem:
- dužnosti da snosi troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od ugovora i, za ugovore na daljinu, ako se roba zbog svojih karakteristika ne može vratiti poštom, troškove vraćanja robe;
- minimalnom trajanju ugovornih obaveza potrošača u skladu sa ugovorom.
SAOBRAZNOST ROBE I REKLAMACIJE
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
To znači da, ako prilikom kupovine ustanovite da postoji neslaganje između onoga što smo vam povrdili i onoga što ste dobili, vaše je pravo da zahtevate da vas obeštetimo.
Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Vi, kao prodavac, odgovarate za saobraznost robe. Ne proizvođač, ne serviser, ne neko treći. Za saobraznost robe i usluge, odgovarate isključivo Vi kao prodavac. Jedini slučaj kada prodavac ne odgovara za nesaobraznost je ukoliko je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je on sam dao.
Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti
U slučaju da isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, i to opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom. Ako takvo otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora. Ponavljamo, ovo je isključivo i apsolutno pravo potrošača, i ni na koji način se ne može umanjiti ili ukinuti. Čak ni kada trgovac odbija da izvrši zamenu nesaobrazne robe pod izgovorom, na primer: “da se roba može popraviti“ ili “da će ovlašćeni servis izvršiti popravku“, to ne znači da potrošač nema prava na zamenu. Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se pojavi posle prve opravke, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku i to bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost. Jedino u slučaju da je nesaobraznost robe neznatna, potrošač ne može da raskine ugovor. Nemojte biti jedan od onih trgovaca koji svojim delovanjem pokušavaju da krše prava potrošača.
Izjava o saobraznosti - sadrži osnovne informacije o kvalitetu proizvoda, kao i način i postupak ostvarenja prava kupaca utvrdjenih zakonskim propisima Republike Srbije: Garancija kvaliteta, Uslovi i pravo na reklamaciju, Obaveze davaoca garancije, Postupak rešavanja reklamacije, Prava kupca i tehničko uputstvo za upotrebu pneumatika koje ne predstavlja deo garantnog lista.
⇓ TSA - IZJAVA O SAOBRAZNOSTI
Reklamaciju na saobraznost robe možete da prijavite:
- telefonom na broj 0216395111
- elektronskim putem na adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
- pisanim putem, na adresu Top Stop Auto doo, Novosadski put 168, 21000 Novi Sad
Rok za odgovor na reklamaciju je osam dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana prijema zahteva.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o prodaji
Kada trgovac nastupa prema potrošaču ugovorom o prodaji, zakonski termin za takvog trgovca je “prodavac“. Ugovor o prodaji je svaki ugovor kojim prodavac prenosi, ili se obavezuje da prenese svojinu na robi potrošaču, a potrošač plaća ili se obavezuje da plati cenu, uključujući i ugovor koji za predmet ima i prodaju robe i pružanje usluge. U smislu zakona, predmet prodaje mogu biti i roba i usluge.
ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, kao potrošač imate pravo na reklamaciju po osnovu odustanka od ugovora na daljiinu, u roku od 14 dana od datuma zaključenja ugovora.
Ova mogućnost je poznatija pod nazivom garancija zadovoljstva.
Pravo na odustanak od ugovora na daljinu možete da ostvarite popunjavanjem Obrasca za odustanak.
Vaša obaveza kao potrošača, a prema zakonu, jeste da nam najkasnije 14 dana od datuma prijema guma, dostavite popunjeni Obrazac za odustanak.
TSA - OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA O KUPOVINI
Raskidanje ugovora zbog odstupanja od ugovorenih uslova
Ukoliko se u toku pružanja usluge utvrdi da se prodavac ne pridržava uslova iz ugovora, odnosno da pružanje usluge ne vrši u skladu sa ugovorom, usled čega nastane opasnost da izvršena usluga bude nesaobrazna ugovorenoj, potrošač može upozoriti prodavca na te okolnosti i odrediti primeren rok za otklanjanje utvrđenih nepravilnosti. Ako do isteka tog roka prodavac ne postupi po zahtevu potrošača, potrošač može raskinuti ugovor i zahtevati naknadu štete.
Raskid ugovora zbog neispunjenja isporuke
Ukoliko prodavac ne isporuči robu u ugovorenom roku, a ispunjenje obaveze u tom roku je bitan sastojak ugovora ili je potrošač obavestio prodavca pre zaključenja ugovora da je isporuka na određeni dan, odnosno u ugovorenom roku od suštinskog značaja za njega, ugovor se raskida po samom zakonu (po sili zakona). U tom slučaju, potrošač može održati ugovor ako bez odlaganja ostavi naknadni rok za ispunjenje ugovora. U slučaju da trgovac ni u naknadnom roku ne isporuči robu, ugovor se raskida po samom zakonu. Kada dođe do raskida ugovora, prodavac je dužan da odmah, a najkasnije u roku od tri dana od dana raskida ugovora vrati potrošaču sav plaćeni iznos po osnovu ugovora.
Procedura isporuke guma:
- Prilikom naručivanja guma putem našeg sajta isporuka guma je u roku od 1-2 dana u zavisnosti kada je primljena narudžbenica. U slučaju da je narudžbenica primljena do 13:00 h, pošiljka će biti dostavljena kupcu na određenu adresu u roku od 2 dana(* u sezoni su okvirni termini za isporuku.)
- od 01.06.2019. brza pošta ne isporučuje pošiljke subotom, tako da gume poslate petkom stižu u ponedeljak/utorak.
- Isporuka guma krenuće nakon dobijanja uplate od strane kupca u slučaju da je kupac izabrao način plaćanja putem opšte uplatnice ili E-bankingom. U slučaju da je kupac izabrao način plaćanja putem pouzeća, kupac će biti kontaktiran nakon dobijanja porudžbenice radi potvrde kupovine pre isporuke guma.
- Garantujemo cenu iz porudžbenice u slučaju nivelacije 24h od trenutka usmene potvrde porudžbenice.
- Isporučilac je obavezan da potvrdi narudžbenicu u intervalu od 12 sati nakon prijema narudžbenice.
- Svaka guma podleže garanciji (osim guma koje su obeležene kao "stari DOT")
- Pogledajte garantni list kako bi bili upoznati sa detaljima, postupkom I uslovima korišćenja garancije ovde
GARANCIJA I POSTUPAK REKLAMACIJE
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, garancija na kvalitet je voljno obećanje koje Top Stop Auto daje potrošaču, a koje je definisano garantnim listom koji dajemo za kupljene proizvode.
Garantni list šaljemo uz isporučenu robu ili u elektronskoj formi na mejl adresu koju ste naveli u narudžbini. U slučaju da nemate mejl adresu, ovu dokumentaciju dobićete poštom na adresu koju ste naveli u narudžbini.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema zahteva.
U slučaju potrebe za reklamacijom, obratite nam se telefonom na broj 0216395111, ili mejlom na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., kako bismo vas uputili u proceduru za pokretanje reklamacionog postupka.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.